مبلمان اداری و میز کنفرانس مناسب چطور باید انتخاب بشه؟

چهار شنبه 31 اکتبر 18 admin

 انتخاب مبلمان اداری و میز کنفرانس در طراحی چیدمان اداری

برای انتخاب مبلمان اداری و میز کنفرانس مناسب، لازمه که به چند نکته دقت داشته باشید. این نکات شامل مساحت شرکت، تعداد کارکنان و زمینه شغلی شما می شود. باید مبلمان مناسبی انتخاب کنید تا کارمندان طی ساعاتی که مشغول کار هستند، احساس راحتی داشته  باشند، ضمن اینکه چیدمان اداری خاص و منحصر به فردی هم داشته باشید.

نکاتی که در هنگام خرید مبلمان اداری باید به آن ها توجه کنید:

 

مبلمان اداری | چیدمان اداری | میز کنفرانس

نکاتی که در هنگام خرید مبلمان اداری باید به آن ها توجه کنید

1- راحتی مبلمان اداری

مهم ترین ویژگی در انتخاب مبلمان اداری، راحتی آن است. شما باید در انتخاب مبلمان، علاوه بر ظاهر زیبای آن، به راحتی آن نیز توجه کنید. طراحی آرگونامیک به خصوص در صندلی ها می تواند از درد های مزمن در ستون فقرات بدن، جلوگیری کند، همچنین برای جلوگیری از درد های پشت و کمر، انتخاب مناسب ارتفاع صندلیف بسیار مهم است.

2- پارچه انتخاب شده

برای محیط هایی که عمومی تر است و بیشتر استفاده می شود، بهتراست از صندلی با روکش چرم استفاده شود که بتوان سطح آن را به راحتی تمیز کرد.

3-انعطاف پذیری

هنگام خرید مبلمان اداری به این نکته توجه کنید که مبلمانی که انتخاب می کنید با شغل و برنامه کاری آیندتون هم تناسب داشته باشه. همچنین به سادگی قابل حمل و نقل باشه، همینطور دقت کنید که مبلمان قرار است جای ثابتی باشه یا اینکه به مبلمان و صندلی های چرخ دار نیاز دارید.

4- قابلیت استفاده برای تمام افراد

قبل از خرید به این دقت داشته باشید که مبلمان اداری انتخابی قابل استفاده برای تمام افراد با اندام های متفاوت، باشد. شاید کارمندان شما تغییر کردند، منطقی نیست که مبلمان هم تعویض شود.

5- کاغذ دیواری

هنگام انتخاب مبلمان اداری، طرح کاغذ دیواری دفتر کاری تان را هم در نظر داشته باشید که با هم هماهنگی و هارمونی خاصی را ایجاد کنند.

6- آسمان مجازی

پس ازانتخاب مبلمان اداری مناسب، می توانید آسمان مجازی دلخواه خود را متناسب با شغل خود، کاغذ دیواری و  مبلمان اداری انتخاب کنید.

طراحی و انتخاب میز کنفرانس در چیدمان اداری

یکی دیگر ازمسائلی که در چیدمان اداری لازم است بدانیم، انتخاب میز کنفرانس است. میز کنفرانس یکی از اسباب لازم برای هر شرکت است. معمولا تمام شرکت ها اتاقی به نام اتاق کنفرانس دارند که تمام گردهمایی ها در این اتاق انجام می شود، پس تهیه میز کنفرانس و صندلی های مناسب و هماهنگ، یکی دیگر از اصول چیدمان اداری است. علاوه بر این انتخاب رنگ و طرح مناسب در میز کنفرانس از نظر روحی روانی برای افرادی که در کنفرانس حضور دارند بسیار مهم است.

میز کنفرانس یکی از اسباب لازم برای هر شرکت است

پست های مرتبط
کاتالوگ جدیدترین محصولات شرکت آنیتاپلاست دانلود کاتالوگ